środa, 4 listopada 2009

1 X

są momenty kiedy czujesz się tak jakby nóż wbity w twoje plecy mogła wyjąć jedynie osoba której bezgranicznie ufasz ta jedyna której możesz wszystko powiedzieć poradzić się i porozmawiać na każdy temat
problemem staje się kiedy ta osoba przytula cie tak mocno ze nieświadomie wbija ten nóż głębiej i głębiej

jak jej to powiesz

zbyt wielu z nas traci bezpowrotnie czas na głupie zachowania przepychanki słowne czy fizyczne
zbyt wielu z nas chce tego samego nie potrafiąc tego wyrazić najprostszymi słowami szukając jakiś metafizycznych znaczeń skomplikowanych wyrazów ponad werbalnych środków komunikacji

życie mamy jedno

i choć może każdy z nas ma tysiąc istnień wcieleń reinkarnacji transformacji to w tej chwili teraz nie możemy sobie pozwolić na przetracanie i marnotrawienie czegoś co jako jedyne ma pewne i nieuniknione zakończenie

nie zabierajmy sobie radości życia sami
zbyt łatwo robia to za/dla nas inni
tak więc

chciałbym cieszyć się wszystkim co mnie otacza czerpać radość z każdej rozmowy z każdej chwili spędzonej samemu czy z innym człowiekiem z istnienia i bycia tu i teraz z czasu który jest mi dany z dusz które idą już szły i jeszcze będą szły obok mnie

z wami

mimo że to trudne
będe starał się ze wszystkich sił tego dokonać

chciałbym żebyście cieszyli się ze mną

ponieważ kiedy za tyle lat ile trzeba bedzie pożegnam się ze wszystkimi chce żeby na mojej i wszystkich twarzach wokół gościł uśmiech

teraz jak i wtedy kiedy już dawno mnie i nas nie bedzie

.

Brak komentarzy: